32264810 31 (98+)

09133763929

09132659954

ساعت کاری: 8 الی 15

چگونه در روسیه به یک دندانپزشک تبدیل شویم؟

دندانپزشک
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Print
Email

دندانپزشکی در روسیه

میتوانید در یکی از دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت ایران مانند دانشگاه پاولف در سن پترزبورگ و یا دانشگاه سماشکو در مسکو  رشته دندانپزشکی را تحصیل بفرمائید  با تحصیل در دانشگاه سچنوا یا هر دانشگاهی در مسکو    به یک متخصص دندانپزشک تبدیل خواهید شد اگرچه بعضا این دانشگاهها بسته به شرایط روز وزارت بهداشت ایران در لیست دانشگاههای مورد تایید این وزارتخانه قرار نمیگیرند.

مدت تحصیل 5 سال بوده که پس از اتمام دوره آموزش وارد دوره اینترنشیپبرای مدت یکسال  میشوید و در نهایت   2 سال برای دوره رزیدنتی باید پشت سر گذاشته شود. برای اخذ مدرک دندانپزشکی باید در یک دانشگاه پزشکی تحصیل کرده و مدرک دندانپزشکی را در یکی از زیر شاخه های مربوطه دریافت نمایید:

  1. دندانپزشکی کودکان
  2. دندانپزشکی درمانی
  3. جراحی دندانپزشکی
  4. دندانپزشکی زیبایی
  5. ارتودنسی

دندانپزشکی-در-روسیه

این حرفه دارای پتانسیل های زیادی بوده و موقعیت های شغلی مناسبی را در بردارد و هچنین دارای درآمد مناسبی میباشد. سطح آمادگی برای به یک فرآیند دشوار و کارآمد باید بالا بوده و انگیزه در تحصیل میتواند تعیین کننده باشد.

اگر به دنبال یک دلیل برای خاص بودن هستین این مسیر متعلق به شماست. اگر حرفه ای که میخواهید در آن شرکت نمایید حرفه ای با پرستیژ است بنابراین شما برای ورود به آن رقابت دشواری خواهید داشت. پس از اولین سال تحصیلی ، علوم تخصصی پزشکی آموزش داده می‌شود همچنین در مراکز درمانی به عنوان یک نیروی تازه یا دستیار شروع به کارآموزی می‌نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مستقیم با مشاورین ما صحبت کنید
ارسال