32264810 31 (98+)

09133763929

09132659954

ساعت کاری: 8 الی 15

معرفی دانشگاه سماشکو

سماشکو
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Print
Email

معرفی دانشگاه سماشکو

دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی یِوداکیموف مسکو (سِماشکو) یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و علمی- کاربردی در روسیه و اروپا و بعنوان یک دانشگاه پیشرو در حوزه ی تربیت و آموزش متخصصان پزشکی و داندان پزشکی در روسیه است.

این دانشگاه مجهز به ساختمان های آموزشی، کلینیک ها و آزمایشگاه های مدرن است. دانشگاه پزشکی یوداکیموف به لحاظ برخوداری از توانمندی های آموزشی و کادر پزشکی در نوع خود بی نظیر بوده و دارای 11 دانشکده و 100 گروه آموزشی است. در گروه های آموزشی 12 آکادمیسین علوم روسیه، 18 عضو وابسته به آکادمی علوم روسیه، 2 عضو وابسته به آکادمی آموزش روسیه، 432 دکترای علوم، 951 دکترای Phd (از تمام گروه های هیات علمی)، 63 پزشک ممتاز روسیه، 26 شخصیت علمی ممتاز روسیه، 1 مخترع، 5 برنده جایزه دولتی اتحاد جماهیر شوروی و روسیه مشغول به فعالیت هستند. هم اکنون در حدود 8000 دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه هستند.

دانشگاه دولتی سماشکو به لحاظ برخورداری از کیفیت آموزشی مطلوب و امکانات سطح بالا یکی از گزینه های مناسب است که متقاضیان می توانند در رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی مشغول به تحصیل شوند.

سماشکو

 


معرفی دانشگاه پاولوف روسیه


پیشینه مختصر دانشگاه

تاریخچه دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکیِ سماشکو مسکو به قرن نوزدهم باز می گردد جایی که نخستین آموزشگاه دندانپزشکی کووارسکی در مسکو در سال 1892 افتتاح شد و بعدها به «خانه دندانپزشکی» شوروی تبدیل گردید.  خط مشی اصلی فعالیت دانشگاه، تربیت و آموزش متخصصان پزشکی ماهر بوده و هست. در طول حیاتِ دانشگاه، دانشمندان برجسته ای همچون سِماشکو، دااوگِ، یانکوفسکی و یِوداکیموف موجب شکوه و افتخار دانشگاه، علم پزشکی و روسیه شدند.

 

مدرک سماشکو

خوابگاه دانشجویی

مجموعه خوابگاه های دانشگاه سماشکو متشکل از سه خوابگاه دانشجویی است و برای اقامت موقت و همچنین برای اسکان دانشجویان شهرهای دیگر که آموزش را در طول دوره تحصیل به شکل تمام وقت طی می کنند، در نظر گرفته شده است. خوابگاه ها مجهز به وسایل لازم، مبلمان، وسایل خواب، لوازم برقی و همچنین مجهز به یک سیستم مدرن اطفاء حریق هستند. کتابخانه اصلی دانشگاه در محوطه خوابگاه های شماره 2 و 3 واقع شده است.

مشخصات خوابگاه های دانشجویی:

خوابگاه شماره 2: ساختمان 5 طبقه مدل راهرویی

خوابگاه شماره 3: ساختمان 11 طبقه مدل آپارتمانی

خوابگاه شماره 4: ساختمان 11 طبقه مدل راهرویی

توجه: دانشجویان خارجی مطابق با شرایط عمومی همراه با دانشجویان روسی در خوابگاه های دانشجویی اسکان داده می شوند.


خوابگاه سماشکو

 


خوابگاه سماشکو

 


رزرو وقت مشاوره رایگان


 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مستقیم با مشاورین ما صحبت کنید
ارسال