32264810 31 (98+)

09133763929

09132659954

ساعت کاری: 8 الی 15

معرفی دانشگاه پاولوف

دانشگاه-پاولوف
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Print
Email

معرفی دانشگاه پاولوف

دانشگاه پزشکی دولتی شماره یک سن پترزبورگ – پاولوف – دانشگاهی با سنت های تاریخی غنی، یک مرکز بالینی خیلی بزرگ و یکی از مراکز علمی – تحقیقاتی پزشکی پیشرو در روسیه است. دانشگاه پاولوف بیش از یک قرن سهم خود را در توسعه و ارتقاء علم پزشکی و حفظ سلامت جامعه ایفاء کرده است. در طی این سال ها این مرکز اقدام به پرورش نیروهای متخصص بسیار ماهر، بهبود روش های تشخیصی و درمانی و توسعه فن آوری های نوین کرده است. کادر دانشگاه، امروز متشکل از صدها استاد، پزشک و دانشمند بوده و تمام تلاش خود را معطوف به پیروی از بهترین سنت های مکتب پزشکی کشور، اطمینان از عالی ترین استانداردهای آموزش و کیفیت درمان نموده است. و از همه مهم تر حفظ و انتقال شخصیت انسانی بزرگ و مفهوم حرفه ی پزشکی به نسل آینده پزشکان را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

دانشگاه-پاولوف

 


پزشکی در روسیه


پیشینه مختصر دانشگاه

تاریخچه ی روند بنیان گذاری دانشگاه پاولوف به تاسیس انستیتو پزشکی زنان در سپتامبر 1897 باز می گردد. این انستیتو نخستین موسسه آموزشی روسیه در اروپا بود که زنان می توانستند در آن جا در رشته پزشکی مشغول به تحصیل شوند. از زمان تاسیس تا به امروز دانشگاه چندین بار تغییر نام داده است: انستیتو پزشکی زنان پتروگراد در سال 1918، نخستین انستیتو پزشکی لنین گراد و اولین مرکز بهداشتی و درمانی، عنوانی که در تاریخ پزشکی شهر و کشور در سال 1924 ثبت شد.

دانشگاه-پاولوف

تحصیل در دانشگاه پاولوف

دانشگاه پاولوف روند آموزش را به گونه ای پایه گذاری کرده است که در هر سطح، شکل آموزش عملی دانشجو تا حد ممکن به فعالیت حرفه ای یک پزشک نزدیک شود؛ در این حالت تاکید بر پیگیری شخصی بیماران در کلینیک است. برخلاف دانشگاه های پزشکی خارج، اولین آشنایی دانشجویان در دانشگاه با موارد بالینی خاص در سال سوم تحصیلی رخ می دهد.

دانشگاه دارای 10 دانشکده است و بیش از 5 هزار دانشجو از جمله دانشجویان خارجی در 74 گروه، آموزش می بینند. در طول حیاتِ دانشگاه دانشجویانی از کشورهای مختلف مانند انگلستان، آمریکا، پرتغال، استرالیا، آرژانتین، سوئد، یونان، هند، اردن، ایران، یمن، کامرون، قبرس، چین، کویت، لبنان، مراکش، نیجریه، فلسطین، سوریه، سودان، تانزانیا ، تونس، سریلانکا و سایر کشورها در این مرکز بزرگ به تحصیل پرداخته اند.

نظام آموزشی دانشگاه به گونه ای موثر با نظام آموزشی اروپایی هماهنگ و ادغام شده است. از سال 2007 نظام امتیاز دهی برای ارزشیابی دانش دانشجویان وضع شده است.

در میان فارغ التحصیلان دانشگاه بسیاری از چهره های برجسته علمی از جمله ناتالیا بِختِروا (متخصص مغز و اعصاب مشهور در جهان)، واسیلی آکسِنوف (نویسنده)، یلنا بونر (فعال حقوق بشر و نویسنده مقالات سیاسی) و غیره وجود دارند. دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ جزو 5 دانشگاه برتر روسیه است. شایان توجه است که فارغ التحصیلان این مرکز در اروپا و ایالات متحده آمریکا و در بسیاری از کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی مشغول به فعالیت هستند که این امر تأثیر مثبتی بر همکاری بین المللی در حوزه های علمی و آموزشی دارد.


شما از طریق تماس با شماره 09133763929 می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و از کلیه شرایط و هزینه های تحصیلی آگاه شوید.


درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

خوابگاه دانشجویی

دانشگاه پاولوف دارای 4 خوابگاه با ظرفیت 2230 نفر است که در سه منطقه از شهر سن پترزبورگ واقع شده اند. متناسب با شرایط سکونت، خوابگاه ها به 3 دسته تقسیم می شوند: خوابگاه مدل آپارتمانی، مدل بلوکی و مدل راهرویی.

خوابگاه-دانشگاه-پاولوف

خوابگاه شماره 3: 222 اتاق

خوابگاه شماره 4: 200 اتاق

خوابگاه شماره 5: 284 اتاق

خوابگاه شماره 6: 272 اتاق

 

 


درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

 

پاولوف

پاولوف

پاولوف

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مستقیم با مشاورین ما صحبت کنید
ارسال